1394-09-16 15:31
672
0
24006

فضیلت : توزیع ٢٦٠ میلیون بن کتاب تا پایان روز چهارم نمایشگاه کتاب گلستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از توزیع ٢٦٠ میلیون تومان بن کتاب تا پایان چهارمین روز نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: بن پیش بینی شده تا خاتمه نمایشگاه ٤٥٠ میلیون تومان است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در حاشیه نهمین نمایشگاه کتاب گلستان اظهارکرد: در این چهار روز ٢٦٠ میلیون تومان بن کتاب در بین متقاضیان توزیع شده است.

حجت الاسلام فضیلت خاطرنشان کرد: بن کتاب برای اقشار مختلف در نظر گرفته شده است و دانشجویان تا سقف ٥٠ هزار تومان، فارغ‌التحصیلان مقطع فوق‌لیسانس تا سقف ٨٠ هزار تومان و دارندگان مقطع دکتری تا سقف ١٠٠هزارتومان و افراد عادی نیز تا سقف ٣٠ هزار تومان می‎توانند بن دریافت کنند.

وی تاکید کرد: کارکنان و اعضای موسسات و حوزه‎ها و مساجد می‎توانند با دریافت معرفی‎نامه از اداره‌کل ارشاد استان گلستان به غرفه بانک مستقر در نمایشگاه مراجعه کرده و بن دریافت کنند.

وی با بیان این نکته که  این افراد تا سقف بیشتری می‎توانند بن کتاب دریافت کنند، افزود: هر فرد تنها با ارائه کارت ملی می‎تواند بن کتاب دریافت کند و حضور فرد برای دریافت بن کتاب الزامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد: ٥٠٠ ناشر در ٢٦٠ غرفه، آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند و علاقه‎مندان به خرید کتاب، با تهیه بن کتاب از تخفیف ٢٠ درصدی بن کتاب و ١٠ درصدی غرفه‎ها برخوردار خواهند شد.

گفتنی است نهمین نمایشگاه کتاب گلستان ١٢تا ١٧ آذرماه جاری از ساعت ١٤ الی ٢١ پذیرای علاقه‎مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.